torsdag den 5. februar 2009

Præmie til Bornholmer klubben


Denne kniv blev til da min arbejdskollega Henrik kom og spurgte, om jeg ikke kunne lave en kniv til præmie i hans fiskeklub. Jeg havde 2 knivklinger han kunne vælge imellem, men det blev den zebrastribet. Den anden var sort som senere blev til hans egen kniv. Skæftet er lavet af en en kaseret bordplade fra et undervisningbord, jeg vil tro at det er mindst 30 år gammel og nu har det fået nyt liv, som skæftet på en kniv. Mange af mine venner syntes ikke så godt om det røde træ som de kalder det, men det er en af mine favoritter og så har det også en historie. Tænk på alle disse menesker der har siddet og svedt over opgaver ved dette bord. Jeg har også selv en kniv i samme mønster. Billedet har Henrik taget det er ikke min stærke side, det skal man have flair og evne for. Det besidder jeg desvære ikke, det er sjovt og se den på deres hjemmeside og spændende hvem der mon vinder den. Følg med i hvem der måske vinder kniven på.www.bornholmerklubben.dk

2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Følg med i hvem der måske vinder præmiekniven
    www.bornholmerklubben.dk

    SvarSlet