søndag den 1. april 2012

Kniven til far


Denne kniv startede jeg på for ca 8 mdr siden, men pludselig mistede jeg lysten til at lave knive, men denne kniv var til min far, så det var bare at komme i gang og lidt efter lidt kom lysten igen. Kniven blev færdig i går og jeg kunne ikke vente med at få den afleveret, så vi kørte ned til mine forældre,for at give ham kniven som jeg kunne se at den blev han glad for. Det er ikke meget han kan bruge den til, da han ikke må gå med den, men den kan da altid bruges som brevåbner og til at pryde skrivebordet med. Klingen er af Poul strande. Skæftet er af ibenholt, tin, sort mellemlæg og moskusokse pandebrask. Skeden er af rå randslæder farvet sort. Min far og mor var på Grønland med deres naboer for et par år siden og det var en kæmpe oplevelse, så det var nærliggende at kniven havde et Grønlandsk is-slet og det blev moskusokse pandebrask. Tillykke med kniven far.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar